چگونه آمار بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگمان را افزایش دهیم؟


-1برای وبلاگ خود یک موضوع جالب و جذاب بیابید و سعی کنید مخاطبین علاقه مند به آن را جذب کنید
-2نامی زیبا بر وبلاگ بگذارید . به این اسم ها توجه کنید :

خانه غم
نوشته های یک پسر تنها
تنها ترین انسان
کلبه وحشت
آشیانه تنهایی
غمکده
مطمئن باشید اگر نام وبلاگتان اینگونه باشد تنها خودتان بازدید کننده وبلاگ خواهید بود ! نام وبلاگ باید به وجدآورنده و جالب باشد .

-3
از اسامی لاتین جدا خوداری کنید چون وضعیتی همانند قانون قبلی خواهد داشت .
-4سعی کنید هر چه می توانید مطلب به درون وبلاگ بریزید , و تعداد پست هایتان را زیاد کنید چون یکی از بهترین مواردی که به شکل دائم مشتری برای وبلاگتان می آورد همین تعداد واژه هاست هر چه کلمات بیشتری در باکس داشته باشید گوگل و یاهو مشتری بیشتری برایتان خواهند فرستاد مخصوصا اگر مطالب باب دل سرچگرها باشد.
-5 تعداد پيوندهاي خود را بالا ببرید با تبادل لینک
-6وبلاگ یک فضای عمومی است به هیچ وجه هم دیگر را با اسم و نام شخصی لینک نکنید .! مهم " نام وبلاگ " است. بیچاره بازدید کننده ای که به پیوندهای شما مراجعه کند !
-7به پیام های توهین آمیز توجه نکنید محیط وب نویسی باید آرام و بی استرس باشد اگر احساس کردید عده ایی از مخاطبین شما جنبه حرف مخالف را ندارد قسمت نظرات وبلاگ را مسدود کنید . و با خیال راحت حرف خود را هم بزنید ! .
-8عنوان پستهای خود و لینک صفحه را در قسمت پیوندهای وبلاگ بگذارید . تا مراجعین بدون استفاده از آرشیو موضوعات وارد قسمت های مورد علاقه را بشوند.
-9به وبلاگ دیگران سر بزنید و برایشان پیامهای کوتاه و محبت آمیز بنویسید .
-10وبلاگهای پرطرفدار را بیابید و همواره به آنجا سر بزنید و پیام بگذارید و یا حتی یک گل بفرستید ! چون بسیاری از بازدید  کنندگان آنها از طریق قسمت نظرات وبلاگهای پر طرفدار میهمان وبلاگتان را خواهند شد.
-11از ارسال پستهای کوتاه جدا پرهیز کنید تا جای که می توانید به مطالب آب ببندید و یا از این ور و آن ور داستان و مطلب کش روید!!!
-12 قالب وبلاگ زیبا و شیک داشته باشیم
-13تعداد پست هایتان در صفحه اصلی وبلاگ بیشتر از 5 عدد نباشد.
-14کمتر از عکسهای بزرگ و پر حجم استفاده کنید.
-15در سایت های آمارگیری که ریز اطلاعات بازدیدکنندگان را می دهند ثبت نام کنید تا از این طریق نگاه دقیق تری به کل عملکردتان داشته باشید .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده و اميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .